Update 23 maart 2021

Beste klanten, 
Beste reizigers,

Op reis gaan is voorlopig niet meer dan een droom… maar ooit wordt die droom weer werkelijkheid! Tot het zover is, geven we u graag een stand van zaken wat betreft o.a. ons aanbod, opstapplaatsen en tegoedbonnen.

Nieuwe website
De huidige omstandigheden vergen een flexibele aanpak. Ook wij zullen ons aanbod nog geregeld moeten bijsturen. Daarom hebben we beslist om onze zomerbrochure niet te laten drukken. Gelukkig investeerden we nog maar net in een nieuwe en gebruiksvriendelijke website! Dankzij diverse zoekcriteria krijgt u snel een up-to-date overzicht van ons aanbod.

Groeiend aanbod
Al onze zomerreizen staan online (uitgezonderd onze strandvakanties naar Spanje, deze volgen kortelings). We hebben het aanbod voor de komende maanden weliswaar beperkt gehouden. Ondertussen werken we nog aan enkele najaarsreizen, en ook voor het winterseizoen staan al enkele bestemmingen online. Er komen nu geregeld reizen bij, dus hou zeker onze websites in de gaten voor de allerlaatste updates! (www.carolus.be / www.premiumtours.be / www.carolusski.be)

Meer opstapplaatsen
Vanaf deze zomer breiden we onze opstapplaatsen uit naar:

• Hasselt, carpark Carolus Reizen, Walenstraat 30
• Mol, carpark Carolus Reizen, Postelsesteenweg 27
• Geel, carpooling Geel-West
• Antwerpen, Crowne Plaza Hotel
• Sint-Niklaas, Hotel Serwir

Uw reis boeken?
Boeken kan nog steeds zeer gemakkelijk via onze website,
per mail info@carolus.be, of op woensdag van 16 uur - 18 uur via de telefoon (014/81.11.41).
Heeft u een vraag? Stuur een mail naar info@carolus.be en we helpen u graag voort.

Wat met tegoedbonnen?

Heeft u van ons een tegoedbon ontvangen en boekte u een reis die Carolus autonoom organiseert, dan kan u deze verzilveren op om het even welke reis en datum uit ons aanbod.
Indien u via onze website (online) een reis boekt, kan u onder de rubriek “reservatie - betaling” uw corona tegoedbon ingeven onder betalingsmodaliteiten. U dient het volledige nummer van uw tegoedbon hier in te geven.
Of u bezorgt ons via mail de gegevens van uw tegoedbon zodat wij deze koppelen aan uw reservatie.

De vouchers van TUI 'Carolus vliegvakanties' kunnen enkel ingeruild worden voor een reis uit ons aanbod TUI-vliegreizen zomer 2021. 
Om de TUI-vouchers in te ruilen, dient u ons de gegevens per mail door te sturen.

Wenst u liever terugbetaald te worden, dan kan u de terugbetaling aanvragen ná de vervaldatum vermeld op de tegoedbon, met het recht op terugbetaling binnen een termijn van 6 maanden.
Gelieve ons een kopie van uw tegoedbon per mail (info@carolus.be) of post te bezorgen, met hierin vermeld of eigenhandig geschreven: ‘Gelieve mijn tegoedbon uit te betalen’. Vergeet niet uw rekeningnummer (IBAN) te vermelden!
Om administratieve redenen kunnen wij geen aanvragen van terugbetalingen noteren vóór de vervaldatum van uw tegoedbon!   

Wat met annulaties?
U weet dat we al 35 jaar naar goed geweten handelen. Indien we een reis moeten annuleren, garandeert Carolus Reizen dan ook dat u het reeds betaalde bedrag volledig terugbetaald krijgt.

Wij blijven alvast geloven in een mooie toekomst en hopen nog vele mooie momenten met u te mogen delen!

Het Carolus team